Sunday, January 1, 2012

3 in 1 - czyli torebka od Marca B.

I bought this bag few weeks ago, if not months and I still love it. It's very practical as you may get 3 different bags from one, so you're never get borred! It can work as a clutch bag, shoulder bag with two different stripes or a cross body bag. It's up to me how I want to wear it :-)
I wonder whether you have any similar ones in your closet? Let me know if you do and how do you like to wear your bag.

Te torebke kupilam juz jakis czas temu w TKMaxx. Oczywiscie zastanawialam sie tysiace razy czy aby dobrze zrobilam. Jednak bardzo sie ciesze ze ja mam, bo sprawdza sie znakomicie. Zwlaszcza, ze mozna z niej wyczarowac 3 rozne torebki. Na codzien nosze ja przeciagnieta przez ramie lub na ramieniu, jesli jednak chce zeby wygladala bardziej 'glamour' nosze ja jako clutch. Sprawdzcie sami!
Dziewczyny, ciekawa jestem czy wy tez macie podobne w szafie, jesli tak to dajcie mi znac jak wy je nosicie!



TKMaxx/Marc B., torebka £19.99
http://www.tkmaxx.com/

1 comment:

Anonymous said...

Znam torebké i Wlascicielké.... ;) Pierwsza Klasa:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...